Geen bevestigingsmail ontvangen na je bestelling? Dat kan vervelend zijn, maar geen paniek, meestal is er een eenvoudige verklaring. Volg onderstaande stappen om het na te kijken:
1. Check je mailbox
Kijk in je inbox én in je spam- of ongewenste e-mailmap. Soms komt de bevestigingsmail per ongeluk in de spambox terecht.
2. Controleer je betaling
Ga na of de betaling succesvol is verwerkt. Bekijk je bankapp of rekeningafschrift om te zien of het bedrag is afgeschreven.
3. Kijk je e-mailadres na
Misschien is er per ongeluk een foutje geslopen in het e-mailadres dat je hebt ingevuld tijdens het bestellen. Controleer of alle gegevens correct zijn.
4. Bekijk je bestelling via je account
Heb je een account bij ons? Log dan in en ga naar ‘Mijn bestellingen’. Daar zie je meteen of je bestelling goed geregistreerd is.
5. Toch niets gevonden?
Neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier. Vermeld zeker je naam en, indien mogelijk, de betaalmethode die je gebruikt hebt. Dan kunnen we je sneller verder helpen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren