Mijn artikel is beschadigd/gebroken aangekomen, wat moet ik doen?

Wat jammer dat je pakketje niet in perfecte staat is toegekomen! Onze oprechte excuses voor het ongemak – we begrijpen hoe vervelend dat kan zijn. Gelukkig lossen we dit graag snel en eenvoudig voor je op:

1. Meld het via ons formulier 

Ga naar ons serviceformulier en vul dit volledig in. Zo kunnen we meteen aan de slag met je melding.
Tip: Vul dit formulier zo compleet mogelijk in, dit helpt ons om het probleem sneller te beoordelen en op te lossen.

2. Wij doen de rest

Zodra we je melding ontvangen hebben, gaat ons team ermee aan de slag. We nemen zo snel mogelijk contact met je op met een passende oplossing – zoals een vervangend artikel, een terugbetaling of een andere regeling. We stemmen dit steeds af met de fabrikant, waardoor het soms even kan duren voor we een definitief antwoord hebben. Uiteraard houden we je op de hoogte en laten we je iets weten zodra er nieuws is.  


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren