Hoe annuleer of wijzig ik mijn bestelling?

Zodra je bestelling geplaatst en bevestigd is, gaan we meteen aan de slag om deze zo snel mogelijk te verwerken. Of een wijziging of annulering nog mogelijk is, hangt af van de status van je bestelling:

1. Je bestelling is nog niet verzonden

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst. We bekijken graag samen wat nog mogelijk is om je bestelling te wijzigen of te annuleren.

2. Je bestelling is al verzonden

Op dat moment kunnen we je bestelling helaas niet meer aanpassen of annuleren.
Je hebt wel twee opties:

•  Weiger het pakket bij levering – het komt dan automatisch terug naar ons.
Ontvang het pakket en vraag een retour aan via de online portal – dit kan volgens onze retourvoorwaarden.

Heb je nog vragen? We helpen je met plezier verder!

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren