Er ontbreken artikelen in mijn bestelling, wat moet ik doen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Geen zorgen – we helpen je graag op weg om dit snel op te lossen. Controleer eerst even de volgende zaken: 

1. Bekijk je mailbox 

Neem er even de verzendbevestiging die je per mail ontving bij, sommige artikelen worden mogelijk apart verzonden en komen in verschillende pakketten aan. In de verzendmail vind je ook de trackinginformatie van elke zending, zodat je makkelijk kunt nagaan of er nog een pakket onderweg is. 

2. Kijk goed in de verpakking 

Soms worden kleine artikelen afzonderlijk verpakt binnenin het pakket. Controleer dus goed of er niets tussen beschermend materiaal of in een extra doosje zit. 

3. Ontbreekt nog steeds een deel van je bestelling?

Heb je bovenstaande stappen doorlopen en ontbreekt er toch nog een artikel?
Neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier. We helpen je zo snel mogelijk verder.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren