Wat moet ik doen als ik een artikel ergens anders goedkoper vind?

Heb je een product bij ons gezien, maar vond je het ergens anders aan een lagere prijs? Laat het ons weten, we bekijken graag wat we voor je kunnen doen!

Hoe dien je je aanvraag in?

Op de productpagina van elk artikel, kan je aan de rechtse zijde een button vinden "Goedkoper Gevonden? Contacteer ons!". Wanneer je hierop klikt opent een pop-up waarin je ons jouw gegevens de de link naar de site kan doorgeven waarop je het product goedkoper hebt gezien. Ons team bekijkt je aanvraag zorgvuldig en geeft je binnen één uur (tijdens werkdagen) een reactie.

Belangrijk om vooraf te controleren:

  • Model en kleur: Moeten identiek zijn aan het product in ons aanbod
  • Beschikbaarheid: Het product moet op voorraad zijn én leverbaar binnen 15 dagen
  • Levering: De andere website moet het product ook naar jouw land verzenden, vergeet ook niet eventuele verzendkosten mee te rekenen

Dit is geen laagsteprijsgarantie.

We streven er altijd naar om een gunstig voorstel te doen, maar in sommige gevallen (zoals bij totale uitverkoop of tijdelijke stuntaanbiedingen) kunnen we geen prijsaanpassing aanbieden. We kunnen alleen een prijsaanpassing bieden als de voorwaarden dit toelaten. 


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren