Wat als ik een artikel van mijn geboortelijst niet langer wens?

We begrijpen dat je tijdens de voorbereidingen op de komst van je kindje soms van gedachten kunt veranderen. Geen probleem, je kunt je geboortelijst altijd aanpassen.

1. Als het artikel nog niet is aangekocht 

Zolang niemand het artikel heeft gekocht via jouw geboortelijst, kun je het eenvoudig zelf verwijderen. Ga naar je lijst en klik op ‘Verwijderen’ bij het betreffende artikel. 

2. Als het artikel al is aangekocht, maar nog niet verzonden 

Ben je als ouder (eigenaar van de geboortelijst) van mening veranderd nadat iemand het cadeau al heeft aangekocht, maar het nog niet is verzonden? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst.

Omdat het artikel door een schenker is betaald, kunnen we geen terugbetaling doen aan de ouders, maar we kunnen wél waardebonnen aanbieden ter waarde van het geschonken cadeau. Zo gaat er niets verloren en kun je later iets kiezen dat beter bij jullie past. Je kan onze waardebon gebruiken voor aankopen op de webshop en in onze winkels.

3. Als jij zelf een schenker bent en je aankoop wilt annuleren  

Heb je als koper (familie of vriend) een artikel gekocht via een geboortelijst, maar wil je toch van de aankoop afzien?
Contacteer ons dan zo snel mogelijk. Op die manier kunnen we voorkomen dat het geschenk al wordt verzonden naar de ouders en zoeken we samen naar een oplossing. 


TIP! : Om ongemakken te vermijden, is het handig om je lijst regelmatig even door te lopen en tijdig artikelen te verwijderen die je niet langer nodig hebt. Ons team helpt je altijd graag verder bij vragen of wijzigingen. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren