Waarom kan ik bepaalde producten niet toevoegen aan mijn geboortelijst?

Goede vraag! Of je een artikel kan toevoegen aan je geboortelijst, hangt af van de beschikbaarheid ervan. We leggen het graag even uit:

  • Producten die op voorraad zijn, of waarvan we weten dat ze binnen 5 tot 20 dagen leverbaar zijn, kan je zonder probleem aan je lijst toevoegen. Zo ben je zeker dat we ze tijdig kunnen leveren, handig, toch?
  • Soms zijn artikelen echter tijdelijk niet beschikbaar. In dat geval kan je ze (nog) niet toevoegen aan je lijst. We willen je namelijk geen valse hoop geven: als wij niet zeker weten wanneer het product terug op voorraad komt, zetten we het voorlopig even "on hold". Zodra we zicht hebben op een nieuwe leverdatum, komt het artikel automatisch weer beschikbaar.
  • Producten die door de fabrikant als definitief uitverkocht worden gemeld, kunnen we helaas ook niet meer toevoegen, die zijn niet meer leverbaar.

Tip: Heb je een favoriet item dat tijdelijk niet beschikbaar is?
Geen zorgen! Zet gewoon de notificatie aan op de productpagina. Dan krijg je van ons een seintje zodra het artikel weer op voorraad is, en ben jij er als eerste bij om het toe te voegen aan je lijst.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren